HTML

Bagoj úr blogja

Kíváncsi Bagoj befigyel a Linux belsejébe, illetve különféle Linux terjesztéseket próbál ki. Ha jó napja van, scriptet ír Neked.

Friss topikok

Nem mindig jó az élen táncolni

2008.02.14. 15:24 bagoj ur

Ez csak egy kis mini sz*pás, amit szeretnék gyorsan megosztani a 10-telt úri közönséggel. Mivel Ubuntut használok (épp azért, hogy ne a rendszer beállításával menjen el az időm, hanem tudjak koncentrálni a számomra már lényegesebb problémákra, mint pl. pénzt keresni), gondoltam, bepróbálom a Hardy Heron-t, azaz a 8.04-et, amit majd áprilisban fog kiadni a Canonical. Végülis olyan laptopra tettem fel, amit nem használok nap, mint nap, ezért nem okozott problémát, hogy eleinte szinte semmi nem futott. Most már úgy-ahogy stabil, de ma sikerült belefutni abba, hogy a Bluetooth fájlátvitel (ami eddig elég egyszerű volt, a tray-en jobb gomb a bluetooth ikonon, browse, aztán telefon kiválaszt és kész) most épp nem működik. Nyilván pont akkor, amikor szeretnék felnyomni egy giga zenét a telóra. Természetesen minden más megy, az sms, calendar stb. szinkronizáció is, csak épp az nem, mert a fiúk valamit elqrtak a kódban. Windowsom meg egyrészt nincs is, de egyszer melóhelyen bepróbáltam, hát vért köptem, mire sikerült egyáltalán működésre bírni az usb bluetooth dongle-t, és akkor a program, amit leszedtem, csak 4 Mb-nyi forgalmat engedélyez, utána meg kell vásárolni. Szóval Linuxon sokkal-sokkal egyszerűbb minden, de lehet, hogy ezúttal elsiettem az upgrade-et egy alpha fázisban lévő szoftverre.

2 komment

Címkék: linux ubuntu

A bejegyzés trackback címe:

https://bagojur.blog.hu/api/trackback/id/tr84612252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szucsjoee 2008.02.15. 07:55:59

Hát én ezt még nem mertem volna a helyedben, mert hiába a használaton kívűli jelző, attól még pont használtad volna... Hát igen pontosan ezek miatt a kis apró torkosbotz efektusok közzététele miatt jött létre ez a blog.

bagoj.ur 2008.02.19. 21:28:14

Azért nem adom fel, elvégre április már oly közel van...
süti beállítások módosítása