HTML

Bagoj úr blogja

Kíváncsi Bagoj befigyel a Linux belsejébe, illetve különféle Linux terjesztéseket próbál ki. Ha jó napja van, scriptet ír Neked.

Friss topikok

Rend a lelke

2008.09.29. 14:14 bagoj ur

Mivel ez a 64. postom, ami egy olyan kerek szám amit érdemes megünnepelni (haha!), és főleg mert már kezdtem én sem megtalálni a dolgaimat, igába hajtottam a blog.hu "rovatok" című fícsörét, amit Ti is láthattok a jobb oldalon. Igyekeztem olyasféle kategóriákat létrehozni, amiről úgy érzem, sok embert érdekelhet, illetve én is nem egyszer foglalkoztam vele. Ilyenek a biztonsági mentések, szkriptezés, a mini-linux "projekt", különféle distro-tesztek estébé.

Köszi a látogatásokat, meg az időnként érkező biztatást. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: feature

A bejegyzés trackback címe:

https://bagojur.blog.hu/api/trackback/id/tr40687248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása