HTML

Bagoj úr blogja

Kíváncsi Bagoj befigyel a Linux belsejébe, illetve különféle Linux terjesztéseket próbál ki. Ha jó napja van, scriptet ír Neked.

Friss topikok

2012 évértékelés, coming out stb. :)

2012.02.07. 19:50 bagoj ur

Sziasztok!

Köszönöm szépen az érdeklődő leveleket, amiket az elmúlt évben kaptam Tőletek, kedves olvasók. Azt is köszönöm, hogy noha egy éve nem született egy írásom sem, néha még most is napi 200 látogató fölé lendül a statisztika.

Az elmúlt év értékelése elég könnyű lesz, hiszen csak egy, fél évvel korábban mgszületett írást publikáltam lényegében. Bevallom férfiasan, el is fogyott a lendület, másfelé tereltem az energiáimat, és emellett nem is Linux-szal foglalkoztam az elmúlt egy évben. Lett új munkaköröm, ahol már nem csak a saját melómért vagyok felelős, a terület is változott, a hobbijaim közül választanom kellett, és ennek esett "áldozatul" a blog is. Illetve nem is, hiszen szeretném én folytatni, és ha lehetőségem van rá, fogom is folytatni. Annál is inkább, mivel a Linux is sokat változott az elmúlt 1-1,5 évben: lett 3.x-es kernel, fura Ubuntu felület, Libreoffice, alapértelmezett lett a legtöbb terjesztésben a Gnome3 és KDE4, stb. stb. Volna miről írnom!

És hogy mit csináltam az elmúlt évben? Legfőképpen programoztam. Dolgoztam a CHDK nevű projekten, ami Canon kompakt fotógépekhez hackel (a gép módosítása nélkül!) gyakorlatilag full manuális beállításokat, szkriptelési és még egyéb rengeteg lehetőséget (kemény meló volt! Az ARM procikhoz tartozó assembly nyelv nem gyenge). Részt vettem egy proprietary PHP M-V-C keretrendszer kidolgozásában. Lefejlesztettem több alkalmazást is. Írtam plugineket a Roundcube-hoz. Beszálltam egy javascript alapú játék-engine tesztelésébe és nagyon picit a fejlesztésébe is.

Meglátjuk, mit hoz 2012! Köszi a figyelmet,

Bagoj

3 komment

Címkék: évforduló 2012

A bejegyzés trackback címe:

https://bagojur.blog.hu/api/trackback/id/tr184076178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csarlee 2012.02.09. 21:17:17

Azért remélem tudsz majd egy kis időt szánni erre a blogra is! Azért itt már összegyűlt egy lelkes olvasótábor meg az eddigi írásokat is kár lenne veszni hagyni!

Goosfrabaa 2012.05.01. 00:32:09

Az archlinux.hu-n is nagyon segítőkész csapat van, negatív hangnemnek nyoma sincs, mint máshol.
(Igaz, most DNS problémák miatt nem érhető el az oldal -gondolom ez is a hibás ns.nic.hu-nak köszönhető).

bagoj ur 2012.05.10. 20:36:13

@Goosfrabaa: Nem szeretnék konkurrencia lenni az archlinux.hu-soknak... :-)) Én csak leírom, amit a hétköznapokban tapasztalok, és remélem, ezzel jól kiegészítem a néha túl száraz, néha túl szenvedélyes szakmai oldalakat. :)
süti beállítások módosítása