HTML

Bagoj úr blogja

Kíváncsi Bagoj befigyel a Linux belsejébe, illetve különféle Linux terjesztéseket próbál ki. Ha jó napja van, scriptet ír Neked.

Friss topikok

Frugalware, első látásra

2008.09.15. 15:11 bagoj ur

Nem gondoltam volna, hogy ma ilyen rövid postot írok. :-( Úgy gondoltam, megnézem a Frugalware terjesztést, amely magyar és sok jót hallottam már róla. A netes install elején még minden oké volt, nyelvet és billentyűzetet, majd mirrort kellett választani, és partícionálni. Mindez karakteres, de szépen kezelhető felületen zajlott. Azon az egyen csodálkoztam, hogy nem kérdezi meg, hogy használok-e proxy-t, aztán végülis ezen el is hasalt:

Mivel proxy mögött vagyok, nem igazán tudom, hogy hogyan folytathatnám a dolgot, mindenképpen le kell szednem a két DVD-t, ami viszont sokáig fog tartani és ez morcossá tesz. :-(

1 komment

Címkék: linux csalódás frugalware

A bejegyzés trackback címe:

https://bagojur.blog.hu/api/trackback/id/tr84664538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ley 2008.09.16. 20:43:11

én a live cd-t szedtem le, láttam viccelődnek vele h bebootol-e már, és mikor kipróbáltam volna, se a saját gépemen, se virtualbox-ban nem akart menni (bár itt nem a boot miatt). majd még próbálkozok, mert érdeklne
süti beállítások módosítása