HTML

Bagoj úr blogja

Kíváncsi Bagoj befigyel a Linux belsejébe, illetve különféle Linux terjesztéseket próbál ki. Ha jó napja van, scriptet ír Neked.

Friss topikok

Kék Lucid Lynx háttérkép

2010.06.17. 23:02 bagoj ur

 Van egy klassz kis oldal, ahol olvastam egy oktatóanyagot, hogy hogyan lehet megcsinálni Inkscape-pel az Ubuntu 10.04 (Lucid Lynx) alapértelmezett hátterét. Mivel volt egy kis ráérő időm, és mivel szeretem a vektoros dolgokat, nekiálltam gyorsan alkotni, de mivel sok értelmét nem láttam annak, hogy én is lilában gyártsam le, módosítottam a színkódokon, hogy legyen belőle kék alapú háttér. Gondoltam, közreadom, ha valakinek esetleg megtetszik, le tudja tölteni. Így néz ki:

Elérhető az 1024x768-as, 1366x768-as és 1920x1080-as változat belőle (fent a "letöltés"-re kattintva jön le az eredeti méret). Ha még esetleg szükség lenne 1280x768-ra valakinek, vagy ilyesmi, dobjatok egy kommentet és megcsinálom. Ja és persze az svg is szabad préda, majd felteszem valahová (ötlet, hogy hová tegyem fel? Deviantartra csak nem akartam regisztrálni emiatt... :-)), vagy elküldöm mail-ben.

 

4 komment

Címkék: linux ubuntu háttérkép blue kék wallpaper lynx background lucid 10.04

A bejegyzés trackback címe:

https://bagojur.blog.hu/api/trackback/id/tr122090164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kino 2010.06.18. 00:21:20

Ha a lilát fogom és eltolom a hue-t, majdnem ugyanezt kapom :)

bagoj ur 2010.06.18. 15:23:04

@kino: Szia, hát nem mondtam hogy ez valami nagy dolog, de a neten körbenéztem és sehol sem volt. Értelemszerűen színeltolással is el tudsz érni hasonlót, de akkor nem tudod elmondani magadról, hogy már tudod, hogyan kell Inkscape-ben ilyet rajzolni. És ez lett volna a lényeg. :-)

atomgape 2010.07.10. 21:51:38

Beraktam Windows alá, jól néz ki. :-)
süti beállítások módosítása